Friday, June 19, 2009

FIGHTER JET

Banzai!!!!!!!!!
Ada berani?

Aku dah boleh serang Israel



5 comments:

  1. salam, wahhhh pengumpul action figurae transformers yang berjaya, best siot tengok...:)

    ReplyDelete
  2. Terima kasih. Nak order apa-apa? Kalau saya ada saya hidangkan.

    ReplyDelete
  3. bro, ada koleksi model2 battleship tak...?
    kalau dapat supercarrier lagi cantik...

    ReplyDelete
  4. salam.
    very nice.. Aku ada Flight 666 Ed Force One aje huhu

    ReplyDelete
  5. Battleship nak jugak, tapi leceh nak buat. Mana ada dah jual siap.Kena pasang,cat,gam sendiri. Iman kena kuat nak buat benda-benda tu.Dah pencen insyaallah aku buat. Untuk kau deaf angel, satu pun takpe. Janji kita ada dan kita bangga dengan yang kita ada. Takde hangar boleh park kat hangar aku.

    ReplyDelete