Wednesday, July 28, 2010

LOVE IS ON THE WAY BY SAIGON KICK

Nak review CD pulak. Aku teringat aku ada single lagu nie masa balik kerja tadi. Tengah drive radio pasang lagu nie. Terus aku cair dengar bunyi gitar dia. Nie yang aku balik lepas beli robot cari cd nie. Dah berhabuk dah. Yang penting bukak aje terus best.
Lagu nie diambik dari album The Lizard. (Mana nak cari sekarang?) Tapi aku rasa lagu nie yang best. Lain biasa-biasa aje. Single nie released pada tahun 1992. Dah dekat 18 tahun usia cd nie. Kalau kereta dah tak layak insure 1st party macam iswara aku. Nak cari albumnie aku pun tak tau mana nak dapat. Carila majalah gila-gila tahun 1992. Aku rasa boleh order pakai catalog dia. Tapi sekarang dunia dah moden. Anything is possible. Adala jugak aku nampak kat e-bay tadi. Harganya tak la membebankan sangat kalau siapa yang nak beli. Nie pun aku dapat kat bundle. Bundle mana pun aku dah lupa. Tapi yang aku ingat aku beli CD nie RM1.00 aje.Tak kirala. Janji aku ada cd dia. Kalau kaset aku rasa dah habis dah. Tengok inlay ajela.

1 comment:

  1. lagu ni sound gitar dia memang rangup,

    tapi single lepas tu "I love you" terus menghilangkan mood aku nak dengar. huhuhuhu

    ReplyDelete