Wednesday, July 20, 2011

KUNINGNYA ALTERNATORS SWINDLE

Ok yang kuning tu nie ye Cik Berteromber. Nie namanya swindle dari Alternators punya level. Dia nie merupakan Transformers yang pertama yang aku beli dalam aku memulakan koleksi Transformers. Aku beli dia dan nemesis Prime warna hitam yang jadi Dodge Ram SRT10 punya pick -up. Aku beli kat jusco Taman U masa tu dengan harga RM50.00 satu. Lepas tu start la kolaeksi yang dah jejak beratus-ratus transformers sekarang. (aku pun dah lost count dah transformers aku) . Time tu aku kerja kat TITAN lagi.
Ok. Cerita balik pasal swindlenie. Swindle merupakan salah satu watak dari G1. Kalau tengok kat nomboe plate kat atas tu dianie decepticon. Swindle merupakan salah satu ahli anggota combaticons ciptaan starscream. Kat G1 dia jadi jeep wrangler kuning nie jugak. Cuma yang G1 ada bazooka kat atas dia. So, pada alternators, hasbro dan Takara keluarkan balik sama mengikut yang ada kat atas jalan raya kita.

Siap bagi tayar spare. (Tempat simpan pistol dia). Zek Zaidi pakai satu jeep nie dalam drama sembilu Kasih. Tak salah aku yang warna Merah.


Atas dan bawah nie robot mode dia. Hampir serupa dengan G1 punya cuma kepala aje lain.



2 comments:

  1. aku teringin gak nak kumpul benda2 camgini...tapi dah ko cakap satu jer dah RM50...tambah pulak dgn hobi mengumpul cd aku...iskh...mau makan pasir aku tiap2 bulan...heheh...

    btw...ko keje titan ker dulu..aku ada gak member kat sana tu..

    ReplyDelete
  2. 4 tahun aku kerja sana. Aku kat Tg Langsat.Geng Tg Langsat ramaila kenal. Pasir Gudang adala sikit-sikit.

    ReplyDelete