Thursday, January 5, 2012

STARSCREAM

Nie natara 2 starscream yang aku ada. Yang biru tu yang animated. Yang warna krim tu adalah starscream dari movie yang pertama.
Nie yang animated punya. Biasala yang animated memang berbentuk macam lenkong-lenkong. Sampaikan masa first tengok kartun dia aku terfikir macammana nak buat mainnan dia. Tapi watak starscream yang animated memang lawak. Tengok kepala dia pun dah tau. Tajam tak tajam dagu dia. Warna birunie agak tak seperti warna starcream yang biasa kita jumpa iaitu warna putih dan cerah. Nie macam warna skywarp. Starcream yang animated nie memang takde kerja lain asyik nak kianat megatron aje. Dalam versi animated pun, dah mati pun hidup balik masih lagi nak kianat megatron. Apa-apaun version animated memang lawakla. Selalu dalam versi-versi lain starscreamnie serius.

Nie jet mode dia. Pun tengok pun dah lawak. Sayap terbalik

Nie pula versi yang agak serius. Nie yang first movie. Tapi tegok kepala pun dah lawak. Ada ke botak kepala dia. Yang movie version nie agak setia dengan megatron. Sampai 3 movienie aku tak nampak dan dengar dia ada niat nak kianat megatron. Memang loyalla dengan megatron cuma ada bodoh sikit. Starscreanie mati kat tangan Sam Witwicky pada movie yang ketiga. Tu yang agak tak bestnya pada movie yang last. Banyak robot mati kat tangan manusia. Macam tak kuat langsung decepticonnie.

Nie jet fighter mode dia. Jadi F22 raptor. Jet pejuang yang paling mahal dan canggih setakat ini. Pesawat nie memang benar-benar wujud.

Enjoy. Selamat tahun baru.

3 comments:

  1. f22 raptor ni yang sampai skarang gomen USA tak kasi jual kat mana2 negara pun kan?
    canggih giler kot

    but I like the transformers starscream very much.

    ReplyDelete
  2. Katanya canggih gila. Tapi kata Discovery channel, pasal takde experience at war, you cannot prove it capability. Lagi satu pun pasal mahal sangat. Satu biji dah berbilion USD aku dengar. Rasa takde negara yang nak beli. Michael Bay aje yang dapat pakai untuk movie.

    ReplyDelete