Wednesday, September 12, 2012

KRE-O BUMBLEBEE

 Sempena LegoLand Malaysia nak buka minggu hadapan, kita cerita sikit pasal Transformers KRE-O. Walaupun takde kena mengena, KRE-O parts dans LEGO memang sama kecuali tiap-tiap bulat kat plastik tu takde nama lego.
 Yang nie adalah KRE-O Bumblebee. ini yang paling basic sekali ada 75 keping aje. Jadi tak lama lah nak cantumkan.
 So nie vehicle mode dia. Kereta kuning. Nie bukan dari versi movie atau animated cartoon mana-mana. Memang untuk KRE-O version sahaja.
 Aku harap bila LEGOLAND buka nanti ada jual spare parts untuk lego block jadi aku boleh beli warna lain untuk jadikan model yang sedia ada jadi warna lain.
 Kalau memang ada jual, bumblebee niie aku nak salinkan jadi warna merah jadikan cliffjumper, Warna putih untuk jadi prowl (problem nak cari kepala aje nanti)
 Yang optimus prime aku tu aku budget nak cari parts warna hitam nak jadikan nemesis prime. Hehehehe. Kalau pergi nanti rasa manual kena bawak sekali.
 So dua bawahnie robot mode dia.
 


2 comments:

  1. aku nak tunggu dah reda...tak sesak...mungkin masa tu baru nak masuk Legoland...

    ReplyDelete
  2. Samalahkita.Kalau pergi awalpun rasa banyak park tak bukak lagi.

    ReplyDelete