Thursday, March 3, 2016

COMBINER WARS STUNTICONS PART 7 (RODIMUS)

Aku ingat dah complete combiner wars Stunticons aku Rupanya ada hidden robot lagi satu rupanya. Macam charge tersembunyi Air Asia pulak rasanya.Rupanya kena ada Blackjack. Ikut lojik pun memang kena ada 6 biji ahli stunticons.So memang betulla untuk Blackjack. Patutnya entry ini untuk Blackjack. Tapi pasal kerajaan lambat membuat keputusan untuk masuk TPPA, jadi Blackjack kandas dan hanya terdapat dipasaran luar Malaysia.Puas rata aku cari memang takde. Bengang gila. Nak beli online mahal sangat. Patut basic baru RM30.00 dah jadi RM70.00 ke RM100.00. Jadi Rodimus inilah sebagai ganti pasal dia yang keluar dulu.
Blackjack sama macam Rodimusnie cuma warna dia ikut warna G1asal iaitu warna ungu dan hitam.  Dan Rodimus sendiri warna asas dia sama macam G1 jugak.  Dan geng combiners wars autobot untuk Rodimusnie pun baru aje keluar. Ada peluang collect yang tu pulak. Optimus Primenya dah ada yang sebiji macam Motormaster.
Vehicle mode dia kereta sport. Memang mode dia sebelum dapat pangkat Prime. Dah jadi Rodimus Prime jadi lorila dia.
So since Rodimer punya combiners wars geng masanie belum beli lagi, terpaksala dia menghadap Menasor untuk bergabung.Patutnya Blackjack kira icing on the cake untuk completekan Combiner Wars Stunticonnie,Tapi aku terpaksa settledown dengan Rodimus dulu. Ini juga memaksa Rodimus untuk membelot jadi decepticon dulu.
So dengan dada terbuka Menasor membuka dadanya
untuk Rodimus menjadi chest plate Menasor.
Ikut warna macam pelikla. Tapi takpela. Let settledown dengan nie dulu. TPPA pun dah sign. Harap ada chance la aku nak dapatkan Blackjack. Ke pasal nama dia Blackjack dia kena banned. Well. takpela. At this moment ini Menasor aku.

TO BE CONTINUED.....

3 comments:

  1. dahsyat info ko pasal ni. Encyclopedia Transformers Melayu yang true.

    ReplyDelete
  2. Tq both my. Rasa nak bagi Aston Martin jugak kat Dep

    ReplyDelete