Wednesday, May 25, 2016

COMBINER WARS STUNTICONS FINAL (BLACKJACK)

So akhirnya Blackjack sampai jugak ke pasukannya. Seperti yang aku jangka, selepas TPPA ditandatanagani, barulah nampak bayang Blackjacknie di pasaran.
Warna ungu hitamnya memang jauh lagi cantik bagi aku dari Rodimus yang warna merah kuning. So sekarang adalah masanya untuk Blackjack claim balik tempatnya dalam pasukan Stunticon.
Blackjack: So Rodimus, turun kau dari dada Menasor tu. Itu tempat aku. Kau hanya menyamar sahaja.
Blackjack: Turun!!!!
Menasor: Turun Rodimus, kau tak layak bersama pasukan kami. Hahahahaha
Rodimus: Baiklah. Huhuhuhuhuhu
Blackjack: Hahaha. Blah kau dari sini. 
Menasor: Akhirnya sempurna pasukan combinerku. 
Menasor: Ayuh kita musnahkan pasukan autobot
Stunticons: Yeah. Mari!!!!
Menasor: Aku lepaskan kau Rodimus agar kau dapat memberi amaran kepada Optimus bahawa perang akan bermula tak lama lagi.Hahahahaha.
Rodimus:(Nampaknya susah nak menangnie)
Dan Rodimus pun datang menghadap Optimus.
Rodimus: Optimus! Menasor akan datang menyerang kita tak lama lagi. Pasukan combiner mereka telah cukup. Macam mana Optimus?
Optimus: Jika itu yang dia mahu, perang juga yang akan kita bagi.
Rodimus: Tapi kita berdua sahaja Optimus, saya tahu kau sudah Prime tapi aku belum lagi.
Optimus: Jangan risau. Pasukan combiner kita pun dah sampai.
Rodimus: Wow.
Optimus: Bukan itu sahaja, kita akan keluarkan seluruh pasukan kita. Let the war begin!!!!!!!!

TO BE CONTINUE.........


6 comments:

  1. Wah.. Wow.. Aku rasa dah macam Tengok movie transformers 5 la pulak.. Heheheh.. Bagus bro, teruskan usaha anda..
    P/S : tak sabor nk tunggu sambungan citer ni.. Huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah tapi mungkin lambat sikit. Busyla. Nak puasa, kerja, orang rumah pun nak bersalin

      Delete
  2. Aku kena jual dulang baru mampu beli benda2 ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amboiiii. Dulang ko paling murah pun rm100. Boleh dapat 3 robottu. Ops 2.5 saje.hahaha

      Delete
  3. Optimus kalau skrip melayu mesti cakap macam " mari aku hantar kau ke neraka sekarang!!!!"..
    Ayat2 brutal gitu,..

    ReplyDelete