Friday, February 1, 2019

BLACK SERIES SPECIAL FORCE TIE FIGHTER

Nie beli masa hujung tahun yang lepas sebelum habis cuti sekolah.
Kotakpun dah sama besar macam Maryam dah. memang besarla.
Tie Fighther black series. Memang besar. pasal action figure kena muat untuk siries ini. yang aku dah ada yang untuk figure 3 inchi.
Satu bonet kereta penuh dia. Pasal on sale gila muram. Harga standard RM 890 gitu. Yang toys sale kat subang tahun lepas boleh dapat RM400. Nie lagi gila dah tinggal RM280 je. Memang sesah ajela. Nak lagi murah memang aku rasa susahla.
Kotak pun dah grand gila lawa. aku buat meja buat letak TVbox digital TV aku.
First one la. nombor 01 untuk black seriesnie. Aku rasala. Bukan collector star wars sangat. 
Simple. 3 barang aje untuk sambung.
Siap dengan pilot 6 inchi. Black siries punya gak. Rasa yang 6 inchi figure semu 6 inchi.
Beza besar kotak dengan yang 3inchi punya. Beza dengan yang 3 inchi, yang 6 inchi takde butang tekan yang tkan butang tu syap tanggal. Yang 6 inchi memang untuk placing ajela.,
Kejap je pasang.
Pilot pun memang boleh masuk cocpit. Boleh bawak 2 orang. Sorang drive sorang jaga serjata.

Bumblebee ultmate class yang besar pun nampak kecik.. memang puasla. Thank you Haji. Hehehe

1 comment: