Friday, January 29, 2010

ANIMATED MEGATRON (EARTH MODE)

Ini dia megatron dalam siri transformers animated. Hanya keluar dalam format leader class sahaja. Yang ini adalah erath mode dia. Patern lebih kurang dengan G! punya megatron cume yang ini ada 2 bilah pedang dan yang ini boleh bertukar menjadi twin blade chopper manakala yang G! boleh bertukar menjadi revolver.
Nie dalah twin blade chopper mode dia dari pandangan atas. Bagi aku nie adalah antara megatron yang paling lawa. Tapi aku tak tau kenapa ramai yang tak minat.
Ini pandangan depan dia. Macam apache cuma ada 2 blade. Blade tu yang menjadi pedang dia.
Sudah tentu ada lampu dan bunyi. Megatron yang ini boleh cakap. Siap mulut dia bergerak masa bercakap "crush the autobot,hahahaha, where is the all spark"
Pandangan dari tepi yang very-very gagah. Baru la megatron.
Harganya. Masa aku beli 2 tahun lalu ialah RM189.90. Masa tu, megatron yang mode ini keluar kat TV# pada episod last season 2. Petang tu pergi Jusco Taman U terus aku sambar. Tapi seperti aku cakap tadi, ini bukan megatron yang diminati ramai. Kat e-bay, harga baru dalam kotak tak buka paling tinggi pun RM140.00. Baru tadi aku tengok yang terpakai pun boleh dapat dalam harga RM89.90. Well, no comment. I will try get the shadow blade version pulak. Sama macam nie tapi warna biru gelap. Very darkness punya megatron.

3 comments:

  1. nice job bro... gua minat betul dgn twin blade chopper, ingat kalau jumpa chopper yg macam filem Avatar tu, gua akan angkat.

    ReplyDelete
  2. Thank you cik naga. Chopper avatar tu sekarang nie memang tengah hot items jugak tu. mana-mana collector kejar yang itu. Aku tak tau berapa harga dia. Rasa dalam lingkungan bawah RM200.00. Ada kantau nanti aku khabarkan.

    ReplyDelete
  3. kalau aku ada duit dan nak beli satu animated series buat kenangan, aku akan pilih megatron ni.... aku suka .


    chopper scorpion avatar tu aku macam tengok asa satu LEGO edition, warna hitam lawa tu,

    tak tau la mamat tu buat sendiri atau memang ada satu yg LEGO punya

    ReplyDelete