Saturday, June 5, 2010

CHIANG MAI BERSAMA ISTERIKU.

Nie ada sedikit gambar masa pergi Chiang mai Thailand minggu lepas....
Gambar dengan panda. Malas gila. Kerja tidur makan aje. Bilik aircond tu. Kat Zoo Chiang Mai.
Bersama isteriku kat Taman Bunga antarabangsa Chiangmai. Atas tu Istana raja dia. Macam Mini Malaysia kat Melaka.
Kat nak masuk border Thailand dan Burma
Naik Tuk-tuk kat Burma. Ngeri naik. Memang mat rempit diaorang.
Kitaorang disajikan dengan tarian masa makan malam.
Bersama isteriku kat tempat gajah.
Nie gambar budak msa kat perkampungan orang leher panjang. Tembaga tu dan berat gila. Mat gian pun aku rasa tak larat nak angkat.
Makanan yang disajikan. Bini aku suka ambik gambar makanan.
Bersama "isteriku" kat temapat kilang membuat barang intan berlian,batu permata dan emas.
Bersama isteriku naik gajah.

3 comments:

  1. haha..aku mmg tunggu2 cite ko pegi chiangmai ni..akhirnya kua jugak.syok tak pid?ade srvneir tak?taun depan aku tuntut okies! :P

    kem salam org umah ko.rizal pun kem salam kt korang bedua.dia skg ot mjg..aku jadi puteri kelubung kt umah.wahaha!!

    ReplyDelete
  2. hahaha... ambik gambar dgn awek siam, tak kena pelangkung pulak dgn org rumah lu ye bro...!!!

    ReplyDelete
  3. Cik linda.
    Time aku pergi panas gila dalam average 36 degree c.Nasib baik ada hujan. Ada group yang pergi sebelum aku sampai 42 degree c. Kalau nak pergi bulan 10 atau 11. Masa tu musim sejuk. Souverniour insyallah aku simpankan.
    Jangan jadi puteri kelubung aje. Jadila ninja. Boleh lompat-lompat kat bumbung rumah orang.

    Cik naga...
    Ambik gambar aje takpe. Jangan bawak balik sudah. Baru kena pelangkung. Tapi awek sana. rata-rata jambu-jambu belaka. Kulit licin punya. Bnayak makan beras pulut. Kalau belum kahwin memang aku bawak balik satu.

    ReplyDelete