Monday, June 7, 2010

G2 INFERNO

Ok. Kita balik semula kepada robot. Nie adalah Inferno dari transformers Generation 2 punya group.
Sebenranaya hampir semua siri transformers yang jadi kenderaan mesti ada inferno cuma wataknya tak berapa famous.
Mana-mana dia akan jadi kereta bomba.
Kepalanya pun hampir sama.
Aku suka fire engine dia punya mode.
Masa botcon tahunnie yang akan diadakan tak salah aku akhir bulan nie dekat disneyland, inferno akan keluar special version sempena Botcon 2010. Aku akan upload gambarnya jika ada masa. Nak beli mungkin tak dapat pasal sealu attendance sahaj yang ada chance beli masa convention. kalau dapat pun lepas tu mesti mahal orang jual. Yang nie aku beli hanya RM54.00 kat parkson Batu Pahat. Apapun koleksi aku kini makain bertambah. Aku pukir sebelum pencen nak buat muzium untuk robot-robot aku. Insyaallah.

No comments:

Post a Comment