Tuesday, November 1, 2011

PROSTARS MARH HUGHES(WORLD CLUB LEGEND)

Sejak dari kena pecat daripada menjadi pengurus Manchester City. Terus tak dengar cerita dia. So semalam sampai juga dia kat aku dari Thailand. Nie merupakan Prostars Manchester Unitek aku yang ke 39.
Nie adalah Mark Hughes masa season las kat Manchester United (1993-1994 kalau tak silap). Nie special edition dikeluarkan selepas dia meninggalkan Manchester United. Ni keluaran 1995. Baju hijau kuningnie memang pernah keluar sekali sahaja pada musim 1993-1994. Sekarang baju away Manchester United warna putih, hitam dan biru aje. Dulu ada kelabu ,belang-belang dan hijau kuning macam jersi Kedah zaman Sundramurthynie pun ada.

Prostars yang ini limited edition . Hanya ada 1542 buah sahaja kat dunia. Nie pun dah kali yang keberapa bidding baru aku dapat. Aku rasa takde keluar Mark Hughes yang baju merah sebab patungnie start keluar pada tahun 1995. Time tu dia dah main Chelsea dah. So nie special edition untuk memperingati dia. Satu lagi kalau dapat pun yang dia pakai baju pasukan Wales atau Chelsea. Itupun boleh tahan harganya. Jejak ratusan ringgit.

2 comments:

  1. aku check ebay...dekat RM70++ jugak ek...tu lum bid lagi tu...kalau cd dapat 3 bijik...

    ReplyDelete
  2. Tau takpe. Cari seller put in a box. Player yang lain-lain agak murah dan boleh combine shipping. Aku pernak beli 8 player Man Utd tak habis RM50.00 siap shipping. Taip Prostars Manchester Utd.

    ReplyDelete