Wednesday, October 17, 2012

FALL OF CYBERTRON

Akhirnya aku dapat jugak games yang aku idamkan. Setelah dah habis yang war for cybertron, aku akhirnya dapat menyambung perjuangan autobot dalam fall of cybertron. Pada war for cybertron yang lepas autobot sibuk memperjuangkan nasib planet mereka Cybertron yang akhirnya berjaya diracun oleh Megatron dan decepticonnya.Kematian Zeta Prime menjadi titik noktah munculnya Optimus prime sebagai prime yang terakhir. Setelah berjaya menewaskan scorponok dan mengusir decepticon dari Cybertron, optimus sedang berusaha untuk mengeluarkan seluruh autobot dari Cybertron yang sudah mati untuk mencari perlindungan di planet-planet lain.
Dan sambungannya adalah yang ini Fall of cybertron.6 hari sebelum pelancaran.Setelah semua kapal sudah meninggalkan cybertron dan hanya tinggal kapal Optimus dan tenteranya, mereka telah diserang habis-habisan oleh megatron dan decepticon. Awal-awal lagi bumblebee dah injured. Since aku baru sampai chapter 2, so belum banyak lagi jalan cerita. Apa-apa pun megatron dah mati kena tepuk dengan metroplex.(nanti hidup balik). Grimlock pun hilang dan kapal mereka tak cukup energon untuk berlepas.Combaticons tak keluar lagi. So aku looking forward nak habiskan chapter by chapter. Online battle nantila. Nak habiskan kempen dulu. Aku try agak menarik jugak online dia. Tapi tujuan aku main untuk dapatkan jalan cerita dan movie dia.Kalau setakat nak main online aje boleh main FIFA2013/PES2013. Kalau bukan fans memang confirm dah give up dah pasal stage dia agak mencabar jugak. Memang semua games transformers akan dapat rating yang sederhana selepas launching walaupun masa launching orang tunggu-tunggu. That is not the problem for me. Dah minat pedulikan pandangan orang lain. Rasa ada 200 dalam dunia yang sokong aku yang tengah online kat War atau Fall of cybertron.Kebanyakan orang yang sama. Happy hunting semua.
NICE.

1 comment:

  1. Yeah..aku suka motto ko..kalau dah minat,pedulia apa orang kata. Oppa gangnam style..yeah!

    ReplyDelete