Monday, July 1, 2013

PPRT (PROJEK PERUMAHAN ROBOT TRANSFORMERS)

Ini adalah transformers legend class aku. Legend class adalah robot bersaiz kecil yang macam jual kat Petronas masa promosi Revenge Of The Fallen. Dah dekat setahun jugak dia oarng duduk macamnie. Kesian jugak. Makin hari makin ramai. Macam setinggan pun ada, macam bangla kilang duduk ramai-ramai pun ada.

Sebagai kerajaan yang prihatin (hahahaha),  aku telah mengelularkan peruntukan sebanyak RM15.80 untuk membina rumah pangsa mampu miliknie. Ini merupakan fasa pertama untuk transformers dan fasa ke empat keseluruhannya. Tiga fasa terawal adalah untuk Ferrari hot wheels.

So macam biasala. Kena undila. takde kouta autobot atau decepticon. Semuanya undian telus. Tingkat bawah semua autobot. Tiga optimus prime lagi duduk level bawah.

Decepticon bukan tak dapat tapi pasal kebanyakkannya pasal tak muat.Tengok atas bumbung tu.. Tingkat dua baru ada soundwave decepticon sorang-sorang duduk kat tengah.

Tingkat 4 ada rumah keluarga. Prowl dan Arcee. Pasal moto boleh masuk duala.

Semua decepticon kat atas bumbung. Geng-geng tak muat.

Tingkat atas akhirnya dapat kat megatron jugak yang lot hujung kiri. Insyallah pasal ada sokongan yang kuat , projek ini akan diperluaskan lagi untuk pemain-pemain Man Utd pulak. Lot yang lebih besar juga akan cuba desedikan bagi rakan-rakan robot yang besar. Sekurang-kurangnya buat masa ini dah tak berapa sendatla rumah kongsi diaorang.

7 comments:

  1. Perihatin betul kerajaan ni...memang betul2 janji ditepati la haha...

    ReplyDelete
  2. ada modal beli gobok kaca bro...baru boleh riak display kat hall...heheh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Legend class terlalu kecik untuk letak gerobok kaca. Kalau letak dengan yang besar-besar memang tenggelam. Sekurang-kurangnya dalam rumah macamnie, lagi tersusun dan boleh concentrate kat kebajikan dia aje.

      Delete
  3. gobok kaca sapik dah ada empat... dulu gobok kayu pun ada Transformers...tapi Pak Rahmat dah bubuh gambo anugerah kecemerlangan dan gambo terima pingat.

    ReplyDelete
  4. aku suka entry ni. haha. best

    ReplyDelete
  5. Kelas entri ini! Steadylah. Kalau next time kesuntukan duit, boleh jual collector's item ni. hehe

    saya ada simpan robot transformer tiap kali isi petrol, tapi rasanya anak buah saya kebas sudah. tak tau mana pegi sekarang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aka boleh baca tips pelaburan kat entri di atas. Hehehehe. Ini kisah benar. HEHEHEHEHE

      Delete