Friday, February 5, 2016

WWE PAY PER VIEW AT RM7.90

While kawan-kawan aku tengah sibuk beli cd-cd reissue rock dan rock battle lama-lama. Aku just more happier dengan apa yang aku dapat. Koleksi nak tengok bayar (pay per view) yang dah markdown harganya kat kebanyakan kedai CD kat area Pontiannie.

Tinggal RM7.90 aje. Selalu satu set mau jejak RM23.00 jugak.


Keluaran Sendi Mutiara. Lambang macam Dragon Ball. Sejak dari zaman VCD memang dia ajela yang cukup tegar sampai sekarang keluarkan Vcd dan DVD gusti WWE.

Game pun sedap-sedap.

Dan Royal Rumble semestinya favourite aku. Lawan ramai-ramai, masuk sorang-sorang pastu humban orang keluar ring untuk menang.


Hell In Cell pun best gak lawan dalam sangkat tutup habis. Lawan sampai berdarah-darah.

Nice la. Dapat tengok balik benda lama. Harap-harap dapat yang koleksi lagi lama. Lagi best yang VCD dengan gambor dah coklat. Lagi sweetla.Ada dapat satu tapi tu dah masuk kategori CDR1M. Nanti boleh highlight.

8 comments:

  1. Amboi banyaknye posting berapa hari ni..
    kipidap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada lapang sikit tadi. Pulun sekalila. Lagipun memang nak share benda nie mcm korang beli cd reissue tu. Seronok dapat dvdnie sama mcm korang dapat cd gak.

      Delete
  2. Giler lama aku tak tengok wrestling...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Astro 834 kalau takde major tournament apa2 pukul sepuluh malam aku rasa hampir tiap2 malam slot WWE. Tryla. Triple H tengah champion nie.

      Delete
  3. Set boxset Wrestling Mania kalau dpt..fuhh

    ReplyDelete
  4. awal 2000an dulu aku rajin beli vcd wrestling back-issues sendi mutiara ni, lagi best klu dapat djaman pra-WWE (WWF)

    waktu tu taklah murah/mahal, belas2 ringgit seunit... kadang2 vcd last ada masuk mixed martial art (djaman tank abbott)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul. Steve blackman dan ken shamrock pun ada terlinat kat mma tu. Jangan kata era 2000, era sebelumtu pun susah nak dapat. Tapi zaman makin mudah lepas era dvd. Yang lanun siap ada edisi raw dgn smackdown siap ada selit tna sekali. Tu yang still boleh tengok Jeff Jarret. Nak kelapanan aku cerita satu section benda tu.

      Delete