Tuesday, August 15, 2017

COMBINERS WARS MEGA SUPER POWERFULL ULTIMATE OPTIMUS PRIME

Dah lama tak tulis blog kat opis . Tak tahu pulak dah tak kena block. Mungkin dah tak hype kot blog nie hanya untuk orang tua-tua yang syok nak menaip. Kengkawan yang selalu baca blog akupun dah ada group wassap sama-sama. More fast dan interactive respondnya. Anyway sambungla balik cerita pasal Hotrod yang kena singkir dari team stunticon lepas Blackjack datang. Jadi Hotrod kembali ke pangkuan optimus prime. Dengan munculnya Menasor Optimus Prime pun panggilla team autobot dia.
Ikutkan ini bukan team sebenar untuk Optimus Primenie.Nie rojak aje.Angkat muat asal boleh aje Optimus Prime. Masa dapat timenie cuma nie aje yang dapat. Dari kiri Trailbreaker ,Ironhide OP,Wheeljack dan sunstreaker. Kalau tak silap Trailbreaker dan Wheeljack adalah untuk combiner set yang Optimus Prime warna putih. Patut Mirage dengan Prowl dalam teamnie, Tu kalau perasan kat tangan masing-masing set senjata ada yang hitam dan silver. Satu set yang sama patut satu warna. Anyway mirage dan Prowl aku ada dah sekarang. Masa photoshootnie tak dapat lagi.Nanti ada masa updatela.
So hampir identical dengan Stunticon tempoh hari .Oh lupa, memang agak lecehla beli satu-satu macamnie.Tapi bagi aku seronok berjalan-jalan sambil hunting. Beli set lagi senang.Dan sekarang pun dah murah. Dalam RM250-350je. Beli satu-satu yang keciktu satu dah RM70.00. OP tu dalam RM110.Hot RodRM50.00.Lebih RM400.00 la kasar. Tapi advantage beli asing satu je kalau perasan kat atas dapat. komik.
Teknik combine pun sama macam menasor. Takde set complete pakai combiner wars siries yang lain pun boleh. Asal ada je boleh lekat kat mana-mana robot besar.
Dah siap. Pasal nie versi rojak tu yang takde nama specific untuk Optimus Prime yang bergabungnie.Tu aku bubuh Mega,Super Powerfull Ultimate je nama dia.Ops lupa,,
Hotrod sebagai chessplate.
Hampir sama dua-dua. Boleh sparring dah.Setakatnie baru ada dua set yang seriesnie yang aku ada. Walaupun dah masuk 2 tahun siriesnie Still boleh pusing-pusing carila. Aku pun ada beberapa serpihan yang tak cukup korum. Ada pusing-pusing jumpa aku sambar gak. Cuma tak sempat nak bukak. Enjoy dulula mana yang sempatnie.

No comments:

Post a Comment