Friday, July 24, 2009

Transformers Animated's Grimlock

Animated grimlock nie aku beli kat KLIA masa balik dari Jakarta. Ada satu kedai kat situ. RM 99.90. Murah lagi masa tu. Tapi sekarang kalau kat e-bay dalam RM 60 hingga RM 80 dah boleh dapat. Rasanya ramai yang tak minat Animated. Banyak hanya follow movie. DVD dia pun orang tak ambik port. Nevermind, bagi mereka yang nak buat duit, aku rasa sekarang time nak beli. Percayala cakap aku. 10 tahun lagi, kalau harga dia RM 500 aku tak hairan. G1 punya grimlock edition 1986 kalau ada walapun loose takde kotak, instruction, peluru kurang, ekor patah, harganya boleh cecah sampai RM 300. Dulu kalau beli tahun 1986 RM50 pun tak luak.
So thinkla. ASB pun tak bagi dividen sebanyak itu. Hampir 50% dividen setahun untuk 10 tahun.

Kelakarkan mulut dia.

Robot mode. Pedang dia pun dah cukup menarik.

T-Rex mode
So bagi aku, aku harap apa yang aku kumpul juga sebagai investment aku. Mana tau anak nak masuk U nanti, bini nak bersalin atleast sangkak-sangka boleh tolak sambil dapat untung.

1 comment:

  1. "Me Grimlock leader! No, wait, me only voyager...huhuhu"

    "Some people got collar and cuffs, me Grimlock got collar and brass knuckles."

    -lawak bodoh dari wikipedia:grimlock -

    baru aku perasan grimlock ni ada buku lima kat tangan dia eh...

    ReplyDelete