Tuesday, June 11, 2013

JESSICA SIMPSON (SWEET KISSES)

Kita mulakan apa yang dalam kotak DELL tu dengan CDnie. Ini CD tahun 1999. Year of the trebble. Sebelum CD nie keluar, Britney dan Christina Aguilera dah menguasai pasaran seluruh dunia. Jessica juga merupakan salah sorang daripada ahli kelab Disney USA macam britney dan christina. Beliau pernah cakap dalam DVD dia bila dia tengok Britney dan Christina buat duit, Jessica tak sabar-sabar nak keluarkan album dia. Almost drag dekat dua tahun. Memang dia frust betul

Tapi bila keluar aje, track no 1 tu terus boom. Sampai aku pun cair dengar. Dengan suara yang lunak dan high note yang best, memang layan. In term on high note, aku rasa dia lagi hebat dari Christina. By the way,Track 1 terus no satu kat USA 14 minggu on the troot. Track no 2 pun sedap. Dan track no 3 pun layan. Dia nyanyi dengan bekas laki dia. Ahli kumpulan 98 darjah. Yang itu lagi sayup.

Pastu tengok dia nie pun kalau compare dengan Britney  dan Christina lagi lawa. Muka innocent. aku tak tau apa masalah Nick Lachey ceraikan dia. Tapi bila dah janda lagi seksi kalau tengokla.

Tengok inlay macamnie, mula tertanya-tanya mana Green Day Insomniac aku. So back with Jessica Simpson. By the way Ashley Simson adik dia. Bart Simpson bukan. Aku beli tak mahal CDnie. RM 20.00 aje. Kat malaysia pun aku rasa rare sangat nak dengar except kat Radio 4 RTM aje masatu.. Aku Dengar hitz aje masa tu kat KL. Memang takde main. Time rancangan Carta Rick Dees aje boleh dengar. Itu pun last minit show aje dapat dengar pasal asyik kat Nombor 1.

Aku ada beli lagi satu albumnie pada harga RM10.00 tapi aku dah hadiahkan kat kawan aku yang kat Perak bernama Parsidah Binti Rakam beberapa tahun yang lalu sempena dia beli kereta pertama dia proton saga BLM .Sebagai penghargaan sama-sama cari link GNR estranged untuk lagunie dulu masa practical kat PSPP ITM Shah Alam.Zaman MRIC quite troublesome nak cari lagu lebih-lebih lagi bila Napster dah kena saman. Sayu kata dia bila dapat albumnie especially bila ada orang ingat. Harap-harap CD itu ada lagi dalam BLM dia. For me every CD has story has a story to tell.

No comments:

Post a Comment