Monday, November 18, 2013

HOOTIE AND THE BLOWFISH (CRACKED REAR VIEW MIRROR)


Aku rasa tak ramai yang ingat groupnie. Yela penyanyinya dahla kulit hitam, gemuk. Kalau nak famous dan handsome macam Bon Jovi atau Steven Tyler yang perempuan gila-gilakan takdela. Tapi masa ini dah macam-macam patern rock yang boleh pilih. Grunge, Glam, alternative, indie, punk, scar dan macam-macam.  Tapi groupnie kalau nak kat glam, tak kena langsung. By the way Cik Bert,ini albumnie tahun depan  cukup 20 tahun jugak.


Ok. aku rasa nie album dia yang paling best. Yang pertama aku tak pastila. Tapi menang Grammy jugak kalau tak silap. Lagu pun bersih takde lucah/carut. Even imej pun bersih.

 

Favourite aku semestinya let her cryla. Yang famous Only wanna Be with youla.


Aku tak pandai sangat nak cerita panjang-panjang pasal cd. Dah banyak lupa. Enjoy ajelah



4 comments:

  1. Album ni byk menang Grammy dulu, lagu Let Her Cry yg famous giler dulu...sekali dgn lagu Only Wanna Be With You....vokal Darius memang mcm tu, terikut2 gaya Eddie Vedder dari Pearl Jam cuma diorang ni lebih alternative, kurang heavy dan ke arah country rock sikit2....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Cik Adi. Aku memang banyak tak ingat.Dah tua dah. Hehehehe

      Delete
  2. Let Her Cry dan Only Wanna Be With You tu famous amos betul tahun 90an dulu....tapi tu jer la lagu dorang yang aku tau...hahaha...

    ReplyDelete
  3. dont' worry bro, akupun ada album ni

    bagi aku, lagu time pun best jugak

    ReplyDelete