Thursday, November 14, 2013

REM MONSTER


Alhamdulillah dah siap susun. Mari ambik satu untuk review. Nie randomtau macam undi rumah kos rendah.


Oh. Ini yang keluar. REM(semua orang tahu). Ini REM Monster. Salah satu kegemaran aku pasal lagu-lagu dia best-best. Pembukaan dengan lagu What the fequency Kenneth yang rancak. Very best. Favourite arwah tobek. Dia pun dulu botak macam penyanyi REMnie.


Nak cerita banyak-banyak pun aku tak berapa ingat. Tapi pasal ada sticker transformers tu baru aku ingat aku beli dekat Tesco Plentong.


Favorite lagu aku kat sini adalah strange currencies. Nice ballad. Level-level Man On The Moon. Every album REM selalunya mesti ada ballad yang best. Bang and blame pun best. Dulu selalu tengok video dia subuh-subuh hujung minggu kat rancangan MTV by Demand.


Dah itu aje yang aku ingat.

3 comments:

  1. Aku suka What the fequency Kenneth...aku suka album ni...tunggu review aku tahun depan...sempena genap 20 tahun...heheh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunggu tahun depan dah keluar 20th anniversary series yang macam Nirvana Nevermind yang harganya RM500++

      Delete
  2. Oh man, dah lama tak dengar what's the frequency kenneth...zaman muda remaja dulu pun aku selalu tengok kat MTV...aku ingatkan engko nak review lagu REM - Semua Orang Tahu tadi hahaha

    ReplyDelete