Monday, February 17, 2014

MOTORBREATH ATAU STUNTICON MOTORMASTER

Aku tak tau kenapa dipanggil Motorbreath. Kalau ikut warna, lebih mirip kepada Motormaster G1 cuma takde trailer belakang aje. Agak comel jadi truck keciknie. Kalau orang perempuan letak kat dalam beg tanganpun tak perasan yang dia nie ada kat dalam.Kalau optimus prime kepala depantu jadi badan dia. Dalam G1, bagi motormaster kepala depan jadi kaki dia. Trailer belakang jadi badan, tangan dan kepala. Pasal takde trailer aku rasa memang bukan Motormasterla.


Kalau ikut bentuk robot pulak dah sebiji Nemesis Prime. Tak paham aku. Tapi mungkin ada watak yang mirip Optimus Prime ini yang nama dia Motorbreath kot. Aku tak perasanla pulak. Tapi apapun walaupun kecik tapi nampak ganasla. Dalam siri ini ada jugak keluar yang Optimus prime jugak tapi aku tak dapat nak sambar. Laju gila habis. Yela, RM25.00 aje. Kalau Optimus Prime RM25.00 memang takde hal bagi golongan ibu bapa untuk belikan anak mereka. So aku berpuas hati dengan yang hitam ini ajela. Ada rezeki boleh dapat yang merah dan completekan sepasang. untuk siri mininie, megatron jadi pistol G1 pun ada. Pun selamat jugak aku tak dapat.

4 comments:

  1. Header tema scorpions....memang gempaq siot!

    ReplyDelete
  2. Thank you everybody. "Header terbaik" Feels like Alan Shearer. Hahahaha. Don't worry, Portdy definitely will make an attempt to steal back this CD back from me due to a lot of regret he suffering to gave this CD to me. HAHAHA again.

    ReplyDelete