Sunday, October 4, 2015

MOVIE 1 BLACKOUT

Aku tak pernah properly cerita pasal Blakoutnie. Cuma bagi gambar dan video kipas dia pusinguntuk Rncik Dewanaga. Nie dah keluar dari kotak toyogo aku nak cerita sikitla.  Blackout pada movie yang pertam adalah robot pertama keluar dalam movie yang pertama dulu. Masatu ada helicopter dating ke base tentera Amerika kat Arab bila check rekod patut helikopternie dah terhempas.

 
Memang dating attack base Amerika tu nak ambik data military.Bawak Scorponok sekali kat belakang dia macam tu.
 
 

 
Yang mainanpun datang dengan Scorponok Kecik sekali. Kala jengking yang asyik korek tanah aje.

 
Tapi usaha mereka separuh gagal sebab pihak askar sempat kapakkan kabel. 

 
Anyway sekarangnie merupakan antara Transformers yang rare dan susah sekali nak dapat. Ini memang antara yang special pasl masa keluar movie yang firt selepas Opimus prime, inilah yang aku sambar.

Muka pun agak garang. Last-last mati jugak kena tembak dengan Kapten Lennox. Value pulak sekarang, kalau ada pun yang versi aku mu jejak RM400.00 jugak. Yang premium mau jejak RM600-1000. Beli dulu RM100.00 aje.Setakatnie belum keluar yang r-release lagi. But definitely antara yang special bagi aku pasal lawa helicopter nurinnie.

2 comments:

  1. very nice collection and background story

    ReplyDelete
  2. TQ Cik Dep. mmemang byk movie dah kartun awal2 tak upload lagi padal time nie belum ada blog lagi. Insyallah ada kesempatan aku upload lg.

    ReplyDelete