Monday, December 14, 2015

RID 2015 STEELJAW

 
Ok sambung balik cerita RID 2015. Satu - satunya residen decepticon kat bumi adalah dianie. Steeljaw. Kebanyakan siri Transformers yang lain selalunya Starscreamla orang kedua Megatron. Dalam ceritanie. Megatron dah mati. Starscream pun tak nampak bayang. Dalam penghujung sirinie, Steeljawla yang telah mehidupkan kembali Megatronus. Megatronustu kira Megatron yang awal-awal berpangkat Prime sebelum dia keluar belot dari ahli lembaga Prime. Steeljaw mengetuai tahanan decepticon yang terlepas balik untuk menghidupkan balik Megatronus dengan ganjaran bumi Megatronus akan serahkan kat Steeljaw. Namun dia kena kencing dengan Megatronus dan usaha tu pun telah digagalkan oleh Bumblebee and the gang.
 
Dia pun kuat kencing jugak Steeljawnie. Perangai dan attitude pun macam Starscream jugak. Gila kuasa. Muka pun muka jahat. Lama sangat jadi residen kat bumi, rupa pun dah macam serigala jadian siap kuku dan ekor sekali.Bumblebee and the gang pun banyak kali tertipu dengan tipu helah dan perangkap dia. Memang licik Steeljawnie. Tak pernah kena tangkap.

 
Jarang sekali decepticon yang power-power jadi kereta . Selalu jadi jet pejuang dan boleh terbang. Simple aje vehicle mode dia.Nie pun aku dapat time cuti sekolahnie aje. Harga special.

No comments:

Post a Comment