Thursday, January 14, 2016

STAR WARS 7


Ibu ada tournament bowling jabatan. Takkan nak tunggu aje.Sampai lewat petang tu.Nasib baik ada makan.

Kebetulan hujung minggu pertama Star Wars baru main kat panggung. So lepas sarapan ambikla tiket paling awal pagi. Pukul 1000am punya tayangan.

Siap patungtu, tiket, bertih jagung dan air jejak RM90.00 tengok wayang 2 beranak. Aisyah pun paling lama tahan 1 jam aje tengok. Itupun masa BB-8 still ada kat screen. Dah masuk gaduh-gaduh tido dah dia. Lagipun dekat 3 jam punya movie. Selalu dengan ibu dia pergi tengok kartun aje. Paling lama pun 90 minit aje.Patut ada intermission macam cerita Hindustan.Ada sikit babak tertinggal pasal Aku nak pergi toilet. Nasib baik toilet dekat aje.

Aku bukan Star Wars punya fan. Tapi memang tahu jalan ceritanya pasal semua dah tengok kat TVkan dari kecil.Takde apa yang special dan nak komplen macam yang aku dengar dari orang lain.Bagi aku nice movienie. Paling nice bagi aku bila ada sceen fighther jet jahat terbang dengan background matahari. Rasa tu first time aku tengok.Macam cerita NAM Tour of duty pulak bila helicopter askar Amerika terbang waktu matahari senja. Selalu star wars perang malam aje.Memang quite nicela.

Habis tengok balik ibu main bowling. Menangla. Siap dapat dapat cek besor.Hahahaha

Nice weekend la. First time rasa tengok wayang berdua dengan Aisyah. Next time boleh lagi.
Mungkin movienie.


6 comments:

  1. ok la Star Wars ni...anak pompuan aku pun suka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Movie pun clean. Mmg sesuaila untuk family. Takde blooshed yg x-rated sangat

      Delete
  2. Report terbaik.
    aku pernah tengok Rango. Aku tido. Berdengkur hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Panggung sebenarnya port tido yg best bagi aku. Sejuk dan kerusi empuk yang selesa. Nasib baik dah tak boleh bawak bekal dari rumah macam panggung dulu-dulu.

      Delete