Sunday, January 26, 2014

TRANSFORMERS 30TH ANNIVERSARY EXPO 2014 MALAYSIA (-6 HARI LAGI)

Alhamdulillah tiket dah dapat. Beli kat JB aje. Pasal office Genting ada depan Plaza Pelangi. Kata kat KL   berebut jugak orang beli.Kat Groupon pun katanya habis jugak Yela cuti sekolahkan. Kat JB walk in aje. Takde orang pun. Mungkin pasal kat JB diaorang tak letak poster besar-besar depan pintu masuk opis diaorang. Aku pun still dapat harga burung awal. Murah RM 8.00(dewasa) dan RM7.00(kanak-kanak) aje pun. Tapi okla. Cuma tinggal cabaran nak panjat Genting pada musim perayaan yang menjadi penghalang aku aje.Aku tak suka dan tak pernah hidup dalam jem kota besar.Kerja kat kampung ajekan.Katanya taman tema tutup masa raya cinanie. So harap-harap kurangla kesesakan lalu lintas harapnya. So lagi 6 hari lagi.
Ambik mood baru lepas layan Transformers Headmaster/Targetmaster yang baru Portdy belikan. Nanti masa chorus boleh nyanyi ramai-ramai. Hehehe macam nak pergi konsertla pulak. At least tak lost track sangat. Refresh balik yang dah lupa.

P/S Besok pagi Royal Rumble. Jangan lupa. Astro lagi setengah minit nak start pun boleh beli lagi.


6 comments:

  1. peminat tegar memang kena pergi....

    aku rasa tak jem kot...pasal taman tema dia kan tengah tutup untuk renovation....tapi memang aku tak suka jalan time raya cina...banyak kali dah aku tersangkut dalam jem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap-harap pun gitula. Tapi target diaorang satu hari 250000 orang akan turun agak tak logik tapi kalau betul, terukla aku.

      Delete
  2. waiting for your detailed report with lots of photos

    ReplyDelete
  3. Doakan aku pun dapat pegi. tiket dah beli via mydeal.
    cuma aku risau redemption tiket tu macam mana sebab takda tulis tarikh kat situ.

    apapun dvd boxset tu ok tak? review arr sikit

    ReplyDelete
  4. tak sangka fenomena Transformers ni sama usia dengan aku. all the best bro!

    ReplyDelete