Friday, May 23, 2014

KONSERT TERBESAR TAHUNNIE AKAN DATANG PADA BULAN OKTOBER


Tahun lepas Metallica. Nie untuk tahunnie. Aku terlepas yang tahun 2002 punya. Harap-harap yangnie tak. HJ suka Booker T, Portdy suka CoCo Beware. Deff Angel kompom suka Kurt Angle(bunyi lebih kurang aje). Cepat dapatkan tiket. Yang murah dan yang mahal macam biasa rasanya akan habis dulu.Kalau tengok tu tiket PPRT dia lagi murah dari Metallica punya PPRT. Boleh ajak sekeluarga sambil bawak sepanduk manila kad tulis MAK!!!!!

8 comments:

  1. kalo undertaker ada kompem aku pegi..hehe

    ReplyDelete
  2. haha..pandai kau! Kurt Angle lahabao tu!!
    Tapi kan, 128rm tu nampak semut je la, tak pun dengar sound je, kecuali...hah!!! kecuali pandai lompat pagar secara spy dalam gelap ye tak? hahaha...

    Rasanya brader2 sister2 kerja immigresen la yang untung, tiap2 sorang... "YOU WANT TO ENTER MALAYSIA, YOU SELFIE WITH ME!!", one by one!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup. Betul pasal tikettu. Tapi atmosphere member aku pergi masa tahun 2002 punya smackdow. Memang best kalau full house. Hampir nak roboh bumbung stadium putra masa The Rock masuk.

      Yang brother imigresen tu, kena selfie dah kira untung. Jangan kena bogel dulu tinggal spender baru kena selfie sudah.

      Delete
  3. Salah tu... aku suka 123 Kid.

    betromber suka mamat yang cas hensem suka gelek2 bontot kat atas ring tu... alah sapa nama dia ni.aku lupa daa

    ReplyDelete
    Replies
    1. cis!!...gay sungguh...aku suka Divas jer....dorang datang tak?

      Delete
    2. Kalau yang lama Portdy rujuk kepada Rick Rude. Kalau yang agak baru sikit Val Penis. Opps sori Val Venis.

      Tak taula diva datangke tak. Kata 2 match aje. Ad kata 21 superstrs akan turun. So tak taula datang ke tak diva-diva tu.

      Delete