Tuesday, October 21, 2014

TRANSFORMERS PRIME SMOKESCREEN (BEAST HUNTER EDITION)


Setelah sebulan jadi kawan Aisyah, akhirnya Smokecreen berjaya pulang ke Pontian untuk bersama kawan-kawannya yang lain.


Cuma cermin sebelah kanannie aje yang hilang. Kira okla.


Somecreen merupakan watak penting bagi punghujung musim kedua dan pembukaan musim ketiga. Kalau takde Smokecreen, mungkin Optimus Prime dah mati dan tak ada kuasa hebat yang di sedut dari forge of the souless prime(boleh refer cerita kat Ultra Magnus tempohari). Beliau merupakan satu-satunya askar dari pasukan Elite Guard yang Optimus Prime ada. Terlepas dari tahanan decepticon lepas perang besar kat Cybertron, beliau  mendarat kat bumi dan diselamatkan oleh pasukan Optimus Prime kat bumi. Walaupun masih muda, taktikal perang dia memang tinggi walaupun tak pernah bertempur. Dia sungguh licik semasa bertempur. Keluar masuk kapal Deceptricon ikut suka dia aje sorang-sorang tanpa kena tangkap. 


Lagi satu mulut dianie boleh tahan jugak. Buat lawah bodoh dan memang bodoh jugak pasal undang-undang bumi. Lagi satu pasal dalam sirinie Bumbleebee bisu, so semua lawak dia yang buat. Riak pun boleh tahan jugak dianie. Arcee paling marah bila disuruh pilih low profile punya vehicle mode, dia pilih vehicle mode kereta lumba ada nombor 38 nie pasal senang Decepticon kesan. Tapi langsung dia tak kisah. Memang hati kering betul. So yang ini yang Hasbro keluarkan. 100% accurate macam kat TV. Mungkin pasal Beast Hunter editionnie fully owned by US kot. Tu yang cantik.


Bezakan dengan yang version Jepun keluarkan belah kiritu. Aku pernah Update dulu. Antara yang buruk Jepun pernah buat bagi aku. Well done USA.tU PASAL YANG us VERSIONNIE DAH SUSAH NAK NAMPAK.. 

No comments:

Post a Comment