Monday, December 15, 2014

HUNT FOR THE DECEPTICON ULTIMATE CLASS BUMBLEBEE


oK DAH LAMA TAK CERITA ROBOT. So, kita mula dengan Bumblebee yang ini.(sempena Harimau Malaya nak main final hitam kuning) Bumblebee paling besar diaorang pernah buat. Ini dikeluarkan selepas movie yang kedua keluar tapi dalam label Hunt For Decepticon. Ini merupakan Ultimate class punya level. Kira paling besarla. Pada movie yang pertama memang ada keluar yang Ultimate Class jugak tapi pasal terlalu mahal aku skip la. RM350.00 satu. 


Yangnie murah sikit. Masa keluar dula dalam RM200.00. Aku dapat pun pada harga yang lagi murah. RM160.00 aje. Tapi sekarang, yang nie nak beli pun nak demam jugak. Paling murah pun RM500.00. Keluar under masterpeice punya label dah jejak RM800.00. Yang special edition metallic tak perlu cakapla.Memang nicela yang besarnie. Lebih detail siap suara dan bunyi. Bunyi suara random macam dalam movie bumblebee pakai radio kereta untuk bual.


Lampu pun terang siap bunyi effect senjata seperti yang Aisysh demokan nie.



So detail siap kepala ada topeng yang Bumblebee pakai untuk pergi berlawan. Suara pun ada jugak dengan ayat-ayat lain pulak.


Aisyah demokan sekali lagi. Pakai topengnie dipanggil battle mode bumblebee.


Vehicle mode dia rasa dalam scale 1:18. So parking sebelah model Ferrari yang lain sama besarla.


Pasal besar. Kedetailan dia pun nampak kemas. Nombor plate pun jelas.


Lagi real bila lampu hidup macamnie. Macam kereta betul. Nasib baik takde remote control. Mesti lagi best.Yang tak bestnya, Aisyah bawak balik KL. Huhuhuhuhuhu. Takpela dia pun suka maknanya dia pandaila jaga.

Enjoy

4 comments:

  1. anak kamu tak patahkan ke mainan ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, cuma urat dansendi ada tanggal sikit. Dah sambung balik ok macam baru.

      Delete
  2. batteri tu kau tak keluarkan biarkan kat dalam nanti dia tak bocor ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sampai masa kena keluarkan takut leaking chemicals bateri. Selalu baru beli bolehla tahan setahun. Pastu kalau tak tukar leakingla chemicals dia.Bahaya untuk budak-budak.

      Delete