Monday, December 8, 2014

SABTU DI 2 WHEEL FESTIVAL 2014 AT SPACE U8.


Terperasan masa tengok rancangan Selamat Pagi Malaysia Sabtu lepas. Oleh kerana berdekatan dengan rumah isteri aku festival ini, mandikan Aisyah awal-awal terus gerak pagi. Tak sampai lima minit dah sampai. Baru buka pukul 9 pagi. Tak ramai orang lagi tapi bunyi motor besar dah riuh dah di luar kompleks.


Tiket RM3.00 aje. Siap cop jadi dah keluar boleh masuk balik. Aisyah free aje. Gambar Aisyah possing dengan motor memang takde pasal dia takut tengok motor besar-besarnie. Yela, motor mak dengan abah dia kapchai aje. Aku nak angkut possing kat motor-moter kat sini nangis-nangis tak nak. So enjoyla gambar-gambar yang ada.






Huh. Apa ko buat kat C70nie. Rasa nak bawak aku punya yang ada gerabak sawit kat belakang possing sebelah tengok siapa crowd puller.




Lengang lagi. Tapi petang aku tengok jem dah tepi jalan ramai orang datang tengok.



Design-design Kawasaki yang baru.



Moto Guzi atas bawahnie favorite aku yang atas tu RM118000.



Kounter buat loan pun ada.



Diavel antara yang aku minat.



Vespatu yang paling murah kat sini. RM11000




Hayabusa








6 comments:

  1. Aku tengok nombor2 harga ko type tu betul2...
    Mula2 ingat ko tertambah zero.
    Giler harga gini, tapi of course mesti ada buyer la kan.

    ReplyDelete
  2. Betul. Kalau yang fully import memang demam. Yang banyak atas jalan sekarangnie mostly CKD model. Pasang kat Malaysia atau Asean country. 200% duti import dah takde. So at least bagi aku senang nampak banyak Ducati kat jalan pun dah cukup best dah. Tapi aku geram Moto Guzitu.

    ReplyDelete
  3. Terima kasih atas perhatian Tuan di acara saya ini. Insya Allah.. pada 3 to 6 december 2015.. Malaysia 2 wheels Festival akan kembali lagi. atas sebab size yg kurang besar. Kami berpindah ke CIDB Convention Centre Cheras Kuala Lumpur. saya berharap Tuan boleh datang memberi semangat lagi. Tetapi jangna terkejut, sebab tahun ini, kita ada 158 petak jualan dan Insya Allah akan bertambah batk tiap tahun. kami hanya berusaha dan sokongan dari kawan2 sangatlah diharapkan... tahun ini kita ada 13 jenama motor...

    ReplyDelete
  4. Jika memerlukan apa apa informasi tambahan, boleh login to FB page malaysia 2 wheels festival atau tetepon saya : 012 3303577

    ReplyDelete
  5. Jika memerlukan apa apa informasi tambahan, boleh login to FB page malaysia 2 wheels festival atau tetepon saya : 012 3303577

    ReplyDelete
  6. Tuan MOHD SHAFID BIN RAHMAT, sila berhubung dengan saya untuk mendapatkan pass Media untuk 4 hari....

    ReplyDelete