Tuesday, December 23, 2014

REVENGE OF THE FALLEN'S SKYWARP


Selalu untuk 3 movie pertama, hanya starscream sahaja yang muncul. Yang kat Movie ke 3 dia dah mati Sam bunuh.  So untuk movie ke 4 memang takdela starscream. Dan dalam movie adalah satu-satunya jet pejuang decepticon. 


Selalunya dalam kartun ada klon atau kembar dia. Thundercracker, Skywarp, Dirge, Trust, Ramjet dan Acid Storm. Dan Paling kurang pun yang wajib ada 2 orang kanan dia Thundercracker dan Skywarp. So untuk movie jugak untuk menceriakan peminat animasi Transformers, diaorang keluarkan jugak Thundercracker dan Skywarp walaupun dalam movie wataktu tak wujud.. Yang atas biru tu thundercracker. Hasbro keluarkan. Jadi tak jadi masalah nak dapatkan masa movie ke duanie keluar.


Yang masalahnya yang warna ungunie. Skywarpnie hanya Takara yang keluarkan. Tu pasal agak lambat aku nak dapat pada harga yang berpatutan. Nia aku jumpa kat Batu Pahat masa hari jadi aku tempohari hampir 5 tahun selepas movie yang kedua dah keluar. Takde orang beli. So aku sebat. Harga pun dah bargain. RM80.00 dapat diskaun RM70.00. Current market price kalau ada pun jejak RM200.00 jugak sebiji.


Warnanya agak lawa sedikit dan pasal Takara Jepun yang keluarkan, warna pun Metalik.Tiap -tiap watak klon starscreamnie ada sifat yang berbeza tapi aku berapa ambik tahu sangat. Tapi semua memang ikut perintah Starscream dan Megatron.


Antara koleksi Starscream and Company yang aku complete. Yang lain mostly lopong-lopong lagi. Paling kurang salah sorang mesti tak cukup.


Memang cantik susun bersebelahan F22 Raptor. Malaysia ada 3 biji aje rasa negara-negara jiran mesti gerun.

2 comments: