Monday, July 9, 2018

JAPAN 4th DAY OSAKA

Harinie kira hari last kat Osaka. Free takde guide. Jalan-jalan sendiri. Bini aku ada personal programe sendiri sambil belajar jalan sendiri.
Pagi-pagi dah keluar.
Tak bukaka lagi kedai Tamiyanie pulak.
Geram tengok barang kat dalamnie.
Keretapi yang paling geram sekali.

Jauhgak jalan. 
Sampaila satu tempat pusat pelancong datang. Macam temple.
Langitpun gelap gak.

Antara keretapi awal kat jepun yang dah jadikan pusat informasi pelancong.
Makcik-makciknie temankan aku masa smoking break.
Layan orang rumah aku belajar kendo. Aku jaga nak. 
Harinie tu je programe yang ada pastu balik nak kemas untuk besok.

Tapi sebelum sampai homestay aku dengan Aisyah singgah shopping komplek depan stesen keretapi. Ada KFC
dan kedai tikam-tikam masuk duit syilingnie. memang besar dan macam-macam hadiah.


Kalau kat tempat kita hadiah macamnie takyah keluar duit aku yang pecahkan. hahahaha.
Pastu balik makan kemas-kemas. tido.



No comments:

Post a Comment